woensdag 24 december 2008

Rudolph

Hannah maakte deze lieve ATC. Voor haar (en voor Marina) maakte ik . . .
Hannah made this lovely ATC. I made . . .. . . deze kerstbomen.
. . . these Christmas trees for her and Marina.
Voor een swap met het thema 'Rudolph the Red-Nosed Reindeer' kreeg ik deze leuke ATC van Pat.
Pat made me this cute ATC for a 'Rudolph the Red-Nosed Reindeer' swap.

Voor dezelfde swap maakte ik deze ATC voor Carole. Rudolph is een deel van dit advent borduurpatroon.
For the same swap I made this one for Carole. Rudolph is part of this Advent pattern.

En met deze kaart, die ik van Marja kreeg, wens ik iedereen . . .
And with this card, that I got from Marja, I want to wish everybody . . .
MERRY CHRISTMAS

2 opmerkingen:

  1. Merry Christmas to you too. Your reindeer collection is very nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Annet, met plezier heb ik dit jaar jouw blog gevolgd en dat hoop ik ook volgend jaar te doen. Een gezond en vitaal 2009! Miriam

    BeantwoordenVerwijderen