vrijdag 11 januari 2008

Fancy Cats vervolg


Dit is de linker-bovenhoek van de quilt. Het blok rechts onder is één van de 12 middenblokken. De randen van deze blokken zijn allemaal hetzelfde, waardoor het op vlechtwerk lijkt. Deze foto is van juni 2007, maar hier zitten wel alle gebruikte stoffen in. Nu ben ik al veel verder, er zitten al 5 rijen aan elkaar. Ik ben met de laatste ster bezig en dan kan ik de laatste rij van de quilt aan elkaar zetten. Als ik met een quilt bezig ben en ik weet al hoe ik hem in elkaar ga zetten, dan doe ik dat zoveel mogelijk tussendoor als de blokken klaar zijn. Dan zie ik meteen of het eruitziet zoals ik had verwacht. Ik heb ook al wat ideeën voor de border, misschien verwerk ik er de overgebleven paneeltjes van de katten in.

1 opmerking:

  1. Wat mooi zeg! Naast het feit dat de kleurtjes heel mooi zijn, ben ik helemaal gek van katten.

    groetjes van Jirska

    BeantwoordenVerwijderen